Atreure més visites a la web de la teva empresa

Atreure possibles clients a la web de la nostra empresa no és una tasca senzilla. De fet, és una de les tasques més complicades en el món del marketing. Enmig de tan de soroll o empreses que intenten destacar per sobre de la competència,... com t'ho pots fer per atreure més visites a la web de la teva empresa?


Avui et donem un petit consell per començar a atreure més visites a la web de la teva empresa. Es tracta de parlar sobre els teus clients. Per un dia pots pensar en ells i deixar de pensar tan en tu ;). De fet sobre els problemes, les necessitats i els reptes que tenen en el seu dia dia o bé en l'àmbit d'actuació dels teus productes o serveis.

Problemes, necessitats i reptes

Si parles sobre els problemes, necessitats i reptes dels teus possibles clients per exemple en el blog de la teva web i ho comparteixes a les xarxes, quan una persona vegi aquell tweet, post al facebook o linkedinn li ressonarà. "Entrarà en vibració". Ho diem en un sentit figurat evidentment. Ens referim a que potser s'aturarà un moment perquè és un tema que li interessa i potser entrarà al blog per acabar de llegir-ho. 

El petit consell és conèixer molt bé quins tipus de problemes, necessitats i reptes tenen les persones que busquen el tipus de producte o servei que vosaltres oferiu. I com més específics siguin aquests problemes, necessitats i reptes, doncs millor, perquè atrauran a un públic concret que pot necessitar la teva solució concreta.

Us deixem els comentaris oberts perquè ens comenteu els tipus de problemes, reptes o necessitats que tenen el vostre públic objectiu. 


T'ha agradat aquesta entrada del nostre blog? Apunta't al nostre newsletter per rebre actualitzacions, articles, informació sobre tallers i cursos d'AVANTI.CAT. Apunta't aquí.